Общо показвания

юни 24, 2006

Фенове на информационните технологии или как си прекарваме времето пред/с компютъра

С всеки изминал ден се убеждавам, че хората прекарващи времето си из разните недоразвити среди да общуване, като IRC и тям подобни text only свърталища пропускат нещо невероятно. Скайп? Скайп е интересен, но с колко непознати би се случило да си допаднеш? Аз лично бях публикувал скайп името си само в един сайт и точно след два дни се наложи да го зарежа веднъж за винаги. Защото въпреки че разговора е през Интернет той се чувства доста реален, а когато някой се държи нагло, нахално, безочливо и на всичкото отгоре предъвква солети, докато говори с теб е неприятно. И така - скайп е за разговор с познати. Но какво да се направи ако искаме да общуваме с нови хора.
Няма да се впускам в подробни обяснения, цялата информация е там - щом има irc значи има и уеб, а щом има уеб... ох кефффф...така че само изброявам:
Mugshot
Podcasts
Photosharing, musicsharing, videosharing

Аз съм леко пристрастен към RSS агрегатора си вече, това е нещо което просто в такава степен ускорява процеса на запознаване с и отсяване на новото, че не мога да си представя някой да НЕ го ползва. Моят избор? Liferea.
Подкастите. Напоследък съм силно зарибен по Искейп под, или както те сами се описват: the sience fiction podcast magazine. RSS за тях. Понякога имат много добри попадения.
Музиката. Последната ми зарибявка, нещо което някой е решил да таг-ва като жанр 'Relax' и аз не знам как да го нарека по друг начин, така че го оставям така.
Oliver Shanty & Friends - Sacral Nirvana и разбира се Korunesh - Zenshual (Call of the mystic) (1000x to Seth/Tribestan aka Асен)
Филм. Определено X-men: The last stand. Не знам дали заради ефектите. Просто ми хареса. Или не съм гледал от тогава по-впечатляващ... Макар да бъда обвинен в повърхностност ....
Новина. Федора Кор 6 тест 1 разбира се. Аз съм дълбоко влюбен в тази дистрибуция. От как я открих за себе си жените вече не са толкова красиви и храната не е толкова вкусна. Хе-хе. Федора кор 6 предварителен преглед (тест 1) - кратък преглед и надежди за това какво всъщност ще има в готовия вариант, Phoronix.
Нюзфийд. Кори Доктороу Боинг боинг разбира се. За няколко дни мирогледа ми се разшири колкото не беше за няколко месеца. RSS за Boing boing
Photosharing. F-spot - супер доволен съм, има всичко което мога да поискам + изнасянето към Flickr.
Videosharing. YouTube - последната седмица беше доста забавно там, хората в листа ми за забавни e-mail-и са се посмяли смятам. А и намерих това (bumptop)също. Макар че според мен метафората за десктопа някой не я е доразбрал. Идеята не е да въргаляме файловете а да не се интересуваме от тях а само от информацията в тах!!! Това как точно ще изглеждат файловете.... абе нз.Да имат занимавка програмистите:) Линк на проекта

В цялата история това което ме дразни е подксати от mac.com които с НИЩО не можах да пусна. Под Линукс де. Жалко. Имаше нещо, което искам да чуя, но за разлика от някои мои колеги и познати ентусиасти няма да си инсталирам VMware специално за да си сложа уиндоус и на него Quicktime player. Ако някой иска идеите му и гласът му да стига до всички няма да ползва "подобрените" лиготии на Apple. Поне докато не си купим всички по един MacBook и Бил Гейтс не стане втория по богатство в света, веднага след Стийв Джобс.

Няма коментари: